FERIE

HEYYYYYY
Nååå er det lenge siden jeg har oppdatert noe her føler jeg. Jeg har hatt påskeferie siden fredag 22.mars, og har enda ferie til manag 15.april. Helt sykt lang påskeferie. Skjønner ikke helt hvorfor, men klager absolutt ikke. Trenger denne ferien så sykt før siste innspurt før hjemreise mot slutten av mai.

Jeg har ikke fått slappet av stort mye denne ferien egentlig. Første helgen kom Madelene og Shabina, to venninner av Mona, for å sove her over helgen. Jeg kjente ingen av dem, men kom fort godt overens. To helt syke og sprudlende jenter. Vi hadde en super hyggelig helg med fest og morrrrro!

(26.mars) To dager etter at Madelene og Shabina dro, tok jeg turen til London. Der Linn, Caroline, Victoria, Stina og Nikolai hadde ankommet. Dagen starta med en ordentlig saftig engelsk frokost på en pub med hele gjengen før Stina og Nikolai tok sin vei til hotellet dems, og vi jentene gjorde det samme. Vi bodde på Marble Arch Inn - ikke verdens fineste hotell, men billig og ekstremt sentralt! Da klokka slo 00:00 hadde jeg bursdag!! Da hadde vi allerede vorset på hotellrommet og senere endte vi opp på et super bra utested, sentralt ved Piccadilly. "Dstrkt" eller noe het det der. Hadde det utrolig gøy, og ble servert gratis drikke hele kvelden av en av promoterne der, av en eller annen grunn. Kjempe bra sted og fantastisk musikk! Stas å bli myndig i London!!

På selve bursdagen min, på dagen, 27.mars - var vi alle helt ekstremt utslitte. Etter et par timer med søvn ble det omtrent rett på middagen. Digg biff på Steakhouse, mmmm!! Etter det satte vi oss på en pub i Oxford street en liten stund,før vi jentene dro på shisha kafè. Det var kos! Koste oss med vannpipe og marokansk te, i tillegg til at jeg ble servert en bursdagskake.

Resten av dagene mens jentene var i London gikk til diverse utflukter og sånt. Spasertur fra Buckingham Palace til Big Ben, en tur opp i London Eye og Madame Tussauds. Og selvfølgelig også god mat, puber og festligheter. Var utrolig koselig og ha noen venninner her og finne på morsomme ting. Etter flere sprudlende dager i London tok de alle turen hjem søndag 31.mars..da dro jeg også hjem til Cambridge igjen.

Heeeer var jo Mona, så festlighetene tok ikke slutt for å si det sånn. Har vært en et par rolige dager, lange netter, natt-munchings, en tur innom shisha-kaféen her, spasertur, men på torsdagen dro vi ut. Vi dro ut for å møte noen kompiser vi har blitt kjent med her. Ble en festlig natt på mange måter, før vi var hjemme rundt 3/4 tiden.

Natt til idag var jeg hos en av de vi har blitt kjent med. Han tok tættttttis her i Cambridge, så møtte jeg han etter det. Satte oss på Starbucks, før vi bestemte oss for å graaabbe en taxi to his place. Han er amerikaner, og er her pga millitæret så han bor på en sånn "base" som de kaller det. Måtte gjennom sikkerhetskontroll og vise ID og bli registrert før jeg fikk komme inn, haha. Så fiksa han litt pizza før vi så på en film og slappet av til vi sovna. Idag tidlig skulle han jobbe så jeg tok taxi hjem, og nå er jeg her da. Mona og jeg skal en tur til byen nå, for å kjøpe no greier. Og i kveld er det UT. DEILIG MED FERIE:):)